VISIE – COMMUNICATIE

Een goed gebit functioneert op een gezond fundament.

Preventie is daarom de speerpunt van onze praktijkvoering. Eenmaal daags op de juiste wijze grondig poetsen helpt in de meeste gevallen veel narigheid te voorkomen.

Wij zijn er van overtuigd dat wanneer de nodige kennis van zaken op een rustige manier wordt overgedragen u daar voordeel van zal hebben. Een goede communicatie is daarom essentieel en daar zullen we altijd ons best voor doen.

Uiteraard is een technisch goede uitvoering van de behandelingen iets waar wij altijd aan werken en wat we trachten te perfectioneren. Onze kwaliteit onderschrijven we door garantie te geven op het door ons geleverde kroon- en brugwerk en op de restauraties. ( vraag naar onze voorwaarden).

Kernwaarden:

Goed luisteren, persoonlijke aandacht, mensgericht, samenwerken in teamverband, enthousiasme, professionaliteit.

Patiënten Tevredenheidsonderzoek

Jaarlijks onderzoekt Van Gils & Lie tandartsen de tevredenheid onder haar patiënten middels een Patiënte enquête online en werkt op deze manier aan verbetering en optimalisatie van onze kwaliteit, service en communicatie. Wij staan open voor verbeterpunten en tips.